Sunday 9 October 2011

hancur =X

Dear blog..
This time aku btul2 nk luahkan sume kat ko.ko antara "orang" yg aku perlukan skunk nih.pe nk wat klau hati btul2 da hancur?da la hancur, bekecai lagi 2..guess wat..crying while typing..great isn't it?past entry aku cite psal kwn yang paling aku syg..n now, aku nk cite psal sum1 yg penting dlm hidup aku.

Dia..
pertama kali kenal, lain orangnye..x sangka byk ckp lak..nampak cam pendiam n bak kate org cam "kewl guy" la.hakhak..2 b4 knal..now da knal btul2, dia antara org yg bley dikatakan hebat..sbb ape hebat?? These are the few reasons:

1) die x ksah lah org nk ckp die pe pown, asalkan die tau ape yg die wat 2 btul
2)die x pnah give up dlm ape je yg die wat
3)senyum 2 suatu kemestian..even die dlm mslah besa cam ne pown, senyum 2 tetap terukir
4)die kelakar..siyez funny man..bile aku sedih,mesti die wat lawak..kalau time aku mara,mule la die amik ati ngan buat muka ala2 comel 2.hahaha
5)kalau bole, sume event yg ade die nk g.hadoiii..letih aku nk ngadap kadang2
6)skali pon die marakn aku, die x pnah smpai nk tarik muka lebih dari 10 minit *klau face to face laa  =p
7)ko jgn la ckp psal agama ngan die.pantang tol die klau org yg x tau agama nk ckp lebih2 psal agama dpn die.cukop meluat die
8)die ade msalah klau org tgk mate die lame2..mule r blushing  *bley nmpk k pipi die merah!!
9)die benci kereta!  *itu kenyataan  =)
10)finally,die harapkan,suatu hari nanti, die bley jadi husband yg baik n penyayang yg pnah ade atas muka bumi ni..amiiinnnnnn  =)

2 antara sifat2 yang ade pada die.but then..2 sume juz tggal kenangan....dalam bercinta, kita x boleh sangat nk mengharap n menaruh harapan yang tinggi.silap besa klau kita buat cam 2..sebab kita x tau lagi jodoh kita yang sebena siapa..tiap2 manusia yang lahir di muka bumi ni, sudah ditetapkan baginya jodoh mereka..so, right now, aku juz beserah pada takdir n jodoh yang Allah da tetapkan.andai dia milik aku,aku redha n aku pasrah terima segalanya...tapi aku akui, bukan mudah kita nk lupakn sesiapa saje yg penah hadir membahagiakn hidup kita..n sebab 2 jugak lah, aku da x berani nk berharap pada siape2 lagi..ape yg dapat, itu yang aku terima.

perampas??tidak sekali..even ade ketika, berlaku 1 situasi yang mengatakan aku pnah merampas "hak" orang..jadi bukan dalam sedar..tapi itu dulu.... bukan sekarang..mungkin aku ni jahil sbb slalu buat khilaf..aku jua manusia..x lepas dari wat sume khilaf..tp 2 la..manusia juga yang senang menilai sifat seseorang manusia itu juga..cube ko try bace caption main pix aku kat atas ni.."SHE MIGHT LOOKS WILD,BUT YET,LIVE CLEAN"..msti ko nk ckp poyo an?? wuteva la..yang penting, aku knal sape diri aku ni!! n ko x de hak nk judge aku ikowt sedap mulot ko je..sblom ko nk ckp psal aku, cermin dlu muka ko..kita same2 manusia, x lepas dri wat slah...arghh!!!!!pape la...mals nk pk da

kpd yang berkenaan: aku x amik hak ko..tlg r jgn ggu idop aku lagi..aku ngan die da x de pape..skunk ni aku da x tau pape psal die.stop la sume ni..ikotkn ati aku, nk je aku tuka num..tggu r..maybe ujung bulan ni..ko x yah r rsau lg,k.aku da x ggu idop ko mcm pe yg ko pk 2.sumpah aku sedey bile kite same pompuan nk jadi cam ni... SEDEY!!!!!  

ni je la entry aku mlm ni..mungkin esok ade lagi sumthin yg aku nk karangkan..till then..


Lots of L.U.R.V.E,
misz_proxey

No comments:

Post a Comment

Steelheart - She's Gone