Saturday 8 October 2011

segalanya =)

Dear blog...
its been a while since i last updating u, syg.. kinda bz these few month.but perhaps, this new entry will ma8 u feel ok.b4 this, aku byk cite psal perasaan, pasal hati.guess what?acteli da x de bende len lg nk cite.sbb sume 2 pe yg aku hadap tiap2 ari.juz now,*my past ade cal aku.cam tekejot gak r.ingatkn da lupe.bhahaha.tp x pe la.da jmp peneman idop agaknye.

thiz entry is specially made fer him.cite dari mule knal smpai la jadi sejarah. *burp..alhamdulillah..  :)  name die fadzrin.budak2 len lak pggil die "jambu".sbb pe aku pown x tau r.sbb ade la kot nmpk cam jambu..jambu ke zambu??alahaii bedal la. sumpah weyh.siyezly ckp, die ni lembut orgnye.bukan fizikal k.mean,care die behave dgn org sekeliling..n ni r sbbnye aku ske kat die dlu.

*psst nk tau rasie x? hakhak... first time aku jmp die an, kat depan jambatan yg byk nyamok.haaa 2 dia... =p jambatan 2 teletak kat perak,k.dekat ngan unikl mimet..haha..kantoi suda..time 2 mlm..setelah lame msg2 ngan die, kitorg decide nk jmp..time 2 aku kne dtg kat die sbb die x de transport nk kua..aku pown minx tlg r membe2 aku yg ade ni anta aku g jmp die kat sane.smpai2 je, bnde yg petame skali kitorg wat is tuka2 barang..  =)

aku tau sweet..hakhak..die bagi aku cologne die, n aku lak bagi die sweater aku..aku gile2 syg sweater 2 tao :) *org kate klau bg sumthin yg kite syg kat org len,bagus 2..haha.. pas da tuka2 brg 2, kitorg pown decide nk lepak kat depan jambatan area2 c2 gak..hahaha...ni yg x saba2 aku nk cite ni..smpai je c2, ya allah..tekejutnye aku...ingatkn tmpt pe..sumpah gelap..nyamok,jgn ckp r.hahaha.tp an,takut 2  x de la rase sgt sbb c dia ade kat sblah..hihihi..lepak kat c2 tengok org mancing...tgk lori lalu lalang smbil borak2 ngan c jambu nih..

time 2 aku ingat lg, luroh jantung aku bile die ckp die sbnanye da ade awek, tp die cam x ske sgt kat awek die 2..mmg r die x ske, tp bg aku, die ttap da bepunya..means, aku kua ngan balak org babe..bahayeee.....tp x pe la.nseb bek die jujo..pas 34minit lepak c2, kitorg pown decide nk blk..aku pown anta r die kat tmpt die blk..then aku pown bla blk kampus kesayangan aku blk..

2 baru babak 1..skunk masok babak 2..kitorg fwen kat fb lak..da fwen2..bru aku tau yg die ni pnah nk tackle kwn aku gak..errrr saba je la..aku pown wat x tau je r..bnde da lepas...setelah lame bersentuhan sesama sendiri (keep in touch bak kate omputih) kitorg pown decide lg nk jmp..b4 thiz pnah gak jmp, tp jap2 je r..this time kitorg jmp kat mcd lak.ngan membe2 ku yg len folo skali..time ni die da len sgt..kitorg da x rapat cam dlu..hmm sedey ade gak r..tp x pe la..

bile da jmp, lepak sme2,aku un bla blk uma..bile balik, jadi kemestian r utk on fb..bile bukak je, tup tup aku tgk die da unfren ngan aku..aku pelik r.cal x jwb2..msg x nk reply..skali 2 aku msg, die reply lak..die ckp sowi..2 je??? aku punye la angin.tp x pe..aku kewl lg.bia r die nk wat pe pown.start dri time 2, aku da lgsg x cntact die..juz go wif da flow an..wat ape yg aku nk wat.kekadang bile aku temenung, slalu gak aku pk psal die.n pnah gak tepk "die agak2nye,ingat lg x kat aku ek?"..hmm smpai cam 2 skali..

n from dat very mmnt jgak, aku ngan die jdi kwn yg pling sempoi..hihi..aku pnah lepak ngan die..men ngan sugar glider sume..sejak 2, bru r aku rase, kadang2 persahabatan 2 lebih mampu utk wat kite rase epi n bahagia dari perhubungan antara bf n gf..hakhak..pape pown, die antara kawan aku yg unik n bez aku pnah ade..sumpah aku syg die sgt2!! entry ni pown aku wat sbb die ckp "knp x update blog?knp x ltak link kat fb ko lg?aku da x tau pe psal ko da."..haha..n utk info korg, smpai skunk aku ngan die x jadi fwen dlm fb lg..hahaha..k.i.t ngan other network je la..smpai cnie je la kowt aku karang psal budak jambu nih..c ya 4 next entry. b4 that, korg ley tgk r budak yg aku pggil jambu nih..hakhak  =p

sowiii...ley bg tgk side tepi je..haha..identiti dirahsiakn.. *klau tuan die tau ni,mati aku  =p
(To whom it may concern, AKU RINDU DOE KO YG DLU! URGHH!!)


Lots of  L.U.R.V.E,
misz_proxey

No comments:

Post a Comment

Steelheart - She's Gone