Wednesday 25 January 2012

past ---> present ---> future

ok. da berabuk gilew blog haku nih.
im so sorry ma dear diary. byk sgt nk kne hadap la8ly.
dgn plan nk smbung study. dgn family. dgn kwn. dgn tuut...urghhh ma8s me crazy
thiz entry akn tell sume yg aku pendam b4 thiz.. tp x de la sume. sket la. konon2 luahan hati la deyy

Dalam hati aku ni rasa da bercampur baur. ada byk rasa. terasa mahu saja air mata lemah seorang hamba ini mengalir. selalunya ujian dalam hidup membuatkan kita menjadi lemah. terasa ingin mengalah. itulah hakikat kehidupan manusia biasanya. cerita suka dan duka, kisah ria jua hiba. segalanya megusik menyentuh jiwa, melahirkan seribu satu rasa. adakalanya membuat ketawa senyum sampai telinga. Namun ada jua yang menyesakkan dada, pilu hiba penuh lara. *hadoii sori lew klau ayat jiwang bekarat kuning lak keyh
hidup ini berliku-liku jalannya. adakala impian jadi kenyataan, namun seringkali hajat yang aku nk tak sampai. aku x ley buruk sangka. Perancangan Yang Esa pasti sebaik-baiknya. Penuh hikmah buat hamba-hambaNya terutamenye insan seperti aku nih..

zakiah...zakiah...zakiah...
plz.. Berhentilah dari terus menerus terkenangkan kisah silam yang hanya menghampakan. kenangan hanyalah suatu angan-angan yang tidak punya kesudahan. sedalam mana yang kau gali, yang kau tanam adalah diri sendiri. kau akan terperangkap dalam masa yang sememangnya sudah lama tidak ada. Bangkitlah dari kekecewaan semalam, anggap segalanya adalah ujian dan segalanya adalah pengalaman yang begitu berharga yang akan mendewasakan kau sendiri dalam menghadapi setiap kesulitan di langkah-langkah seterusnya.

kalau nak diikutkan hati, macam2 da jadi. aku x ley biakn kate hati memakan diri. bia die hilang, bia die pegi. yang terbaik akan menyusul nanti. errr gelisah... gelisah... gelisah...

i really2 miss him


Lots of L.O.V.E,
misz_proxey

No comments:

Post a Comment

Steelheart - She's Gone