Thursday 18 August 2011

sumpah x prasan =)

~woot woot~
err...cam ne nk mule ek?ok la.actely byk gux nk cite 4 today.but now, nk cite psal time buka tdi  =)
ari ni cam biase la,buke area SERI ISKANDAR nih around 7:32pm..So, lepak2,guling2, tgk jam,awal lagi..lek lu..mase yg TERLAMPAU BANYAK TERLUANG nih aku abizkn ngan ngadap laman sosial and sesawang yg femez nowadayz (ayat x nk skema lak an aku nih). blog iz a must! 2-2 nk ngadap.2-2 nk update.dsebabkn kelekaan aku pade benda alah ni, smpai da buka pown bley x pasan. yg x ley bla, ngan budak uma aku skali "jalan"....tido x hengat! ahaks =)  tgh sdap2 edit blog, dngan x sngaje, berkumandang la azan..igtkn asar,skali tgk lua... "mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa da buke".alahaii lambat lagi aku buka ari nih =(
dengan khidmat membe aku yg bru bgn tido nih, dgn pantas die watkn maggy..perisa ape pown aku x sempat nk tgk tadi.hish..nasib2..now, nk ciap2 g mkn nasi lak..2nd round *psst tdi x ckop k..prot ade bunyik2 lg nih
(",)



lebih kurang cam nih la keadaan aku klau x ckop makan! sewel weyh!  =)


till then.....daa...

Lots of L.U.R.V.E,
misz_proxey

No comments:

Post a Comment

Steelheart - She's Gone