Monday 22 August 2011

menggelabah

damn.benda yang same gak terjadi ari nih.bukak pose smbil makan bende yang bukan2.guess wut?ari ni aku buka, meriah sket.menunya bebunyi begini:

(a) nestum bayi
(b) sushi smlm
(c) maggy rase asam laksa
(d) air mineral sejok

tgk?sedap ark?mmg terlalu sedap r smpai prot aku kate "weyh! ko g melabor skunk.x tahan aku.ntah pe benda yang ko bg aku mkn nih" haaa ko bygkn.smpai cam 2 skali. 3 kali gak r wat appointment ngan toilet.smpai nek lembik prot aku nih. pas buka, lepak jap.on9,lyn lagu raye.skali bru nk tido,ade lak yang anta msg. "ringtone bunyik lagu raye owkeyh! semangat weyh nk ghayerr)..dgn slumber, aku pown bukak r inbox,lalu membacer msg yg bru smpai tadi.dari x de rase, smpai tetibe, ati ni rase siket teguris.msti nk tau an pe isi msg 2?k r..bace nih:

"awk wat pe?"                                                     ------> msg petamer
"x wat pe.bru pas buka.."                                      ------>aku reply
"ow ok..sy ggu awk ke?"                                       ------> msg kedua
"em..x kowt..lepak2 dpn lappy je..knp ye?tetibe je msg?mimpi ke? lol "   ------> aku reply
"juz nk g tau awk, ujung bulan dpn sy nk betunang da."                     ------>msg ketige
"err..erm...ok.tahniahh!!!!!!!!!!"                             ------> aku reply
"awk suke sy nk betunang?"                                ------> msg keempat
"awk da jmp jodoh n kebahagiaan awk.mstilah sy eppi"                       ------> aku reply dgn x iklaz
"maafkn saya.sy x de niat nk wat awk terluka"                           ------> msg kelima
"eh..x pe..yg dulu,bia la lepas.jgn igt2 lg"                ------> aku reply dgn lg x iklaz
"hope awk dpt dtg time sy betunang nnt"                          ------> msg keenam

*aku langsong x reply da

pe ni?sumpah aku tesentap..walaupn die hanye kenangan bagi aku,tp die tetap die.dlu berjanji.skunk susah nk tepati.x pe la.maybe da 2 jodoh die.aku x slah kn die.skunk ni pown aku da de "JODOH" aku sndri.biar r die dgn bahagia die.aku juz boley doakn yang terbaik utk die.

*even dlm hati ni ade rase sket kecewa n cemburu.

i'm sure,korang pown msti dpt rse cam ape yg aku rse.kenangan n memori 2 x kan dpt lupe bile org 2 pnah hadir dlm hidup kita n pnah jdi sum1 yg pnting gak suatu masa dlu...
till then..

Lots of L.U.R.V.E,
misz_proxey

No comments:

Post a Comment

Steelheart - She's Gone